Gamzelina Kızlar merhaba dişlerimde çarpıklasma var tel istiyordum fakat görüntüsünden dolayı istemiyorum şeffaf plak kullanan varmı cevrenizde yada kendisi memnun kalan sonuctan memnun kalan ???
neslicanben Gamzelina aynı dertten muzdaribiz. Şeffaf plak bi akrabam yaptırdı çok memnun kaldı. Onu araştırıyorum bende Ankara da iyi bi yer
Gamzelina neslicanben bnde gebzede yasıyorum burda arastırıyorum daha henüz karar veremedim cok istiyorum bir an önce güzel dişlerim düz olsun 😀
neslicanben Gamzelina geçen sene estetik gülüş için zirkonyum yaptıracaktım. Sonra baya araştırdım acısı çok oluyormuş cesaret edemedim 😂 gülerken özgür olmayı bende çok istiyorumm