Seda0651 Bebeğim 9 aylık oldu artık ama gece uykuları hep sorunlu . Hiç durmadwm uyanıyor . Hep böyleydi. Diş atak hiçbiri değil . Kesintisiz 2 saat bile uyuyamıyorum artık çok yoruldum
Busrasener43 Seda0651 9 ay atağı malesef 10 ayda daha beter oluyor 11 de de eh idare eder işte 😂 Allah sabır versin ben kafayı yemeden atlattım şükür