Benimki 30 günlük tam 12 de emiyor sabah 6.30 da kendi kalkıyor otamatik 5 gündür kaldırmiyorum bende kilo alımı güzel diye benimde doktor öyle dedi gunduz vakti çok fazla uyandığı içinde zaten 2 veya 3 saate bir emiyor gece aynı saatede yatıyor siyah perde taktım kapkaranlik oluyor otamatik yatıyor