Alnalprdha bence hiç üzülmeyin keşke benim kızım da o zamanlar geceleri bari mama içseydi tok olduğunu en azından bilirdik, ne ek gıda ne mama sadece anne sütü istedi sütüm de doyurucu değildi kilo alamadı beslenemedi tüm gece aç açına sürekli emmeye kalktı elimden bir şey gelmedi. En azından geceleri olsun verirsiniz de tok olduğunu bilirsiniz. Aç değil dersiniz en azından.