Merhaba güzel anneler, 10 aylık ikizlerim var. Doğduklarından beri geceleri iki saatte bir emmek için kalkalar. Şimdi ise biri memeyi asla bırakmıyor. Uykuya dalıyor gibi oluyor çekince uyanıyor, kucağımda veya ayağımda sallayınca ağlıyor(ki normalde böyle uyurdu) artık çok zorlanıyorum. İsyan etmek istemiyorum çok şükür sağlıklılar çok şükür sütüm hala var ama geceleri bu durum beni perişan ediyor. Gerginleşiyorum çocuklarıma da tahammülüm azalıyor. Gece beslenmesini nasıl azaltabilirim ya da kesebilirim, önerisi olanlar yazarsa sevinirim.