Merhabalar bebegime 5 numara külot bez kullanıyorum.Normal bez bağlatmıyor,külot bezi bile zorla takıyoruz..Sorun şu ki sleepy,minies,baby me vs külot bezler denedim hepsi gece sızdırıyor…Prima pemperslet çok pahallı..Uygun fiyatlı sızdırmayan külot bez önerini var mı,Teşekkürler.🤗