Kizlar İstanbul Beylikdüzündeyim. Daha önceden çok tatlış minik bi bebeğim(kuşum) vardı malesef hastalandı ve kaybettik. Aradan uzun süre geçti ve tekrar kuş sahiplenmek istiyorum. var mıdır burada kuşu olupta bakamayan veya sahiplendirmeyi düşünen ☺️