Tgb9191 Doktora götür canım bi enfeksiyon felan var mı baksınlar benim kızımda da 375 ve 38.4 arası gidip geldik boğazında kızarıklık varsi serum yedi ateş düşsün diye daha sonra arefe gününden 3. Bayram gününe kadar çektik daha sonra 1 gün çıkmadı ertesi gün yine 37.4 civariydi doktor boğazı geçmiş ama hapsirm arda öksürme vardı grip şurubu verdi 4 ay 23 gunluguz bu arada salgın var felan dediler diş içinde erken dedi doktorumuz umarım tüm bebişler sağlığına kavuşur çünkü babasind bile durmuyo illa bende durcak ya da memede Allah analara güç kuvvet versin ,size de çok geçmiş olsun