Ozge1200 Merhaba hanımlar yeni birşey duydum belki eski biseydir bilemem. Yumurta kabuğunu ezip un haline getirip bebeğe verilmesi gerekiyormuş doğru birşey mi yapılır mı?
Brfn Ozge1200 Yanlış hatırlamıyorsam onu kemik erimesi olan yaşlılara yapıyolar kemikleri guclensin diye.. bi akrabam annesine yapmıştı iyi gelmişti.. çocuklara hiç duymadım belki bilen vardır