Rainnnn @miraycoban contractubex 😌 muhteşem r kremdir. Bende çok önceden bir kaza geçirmiştim. 7 dikişim vardı. Ve çok çok az bir iz kalacak düzeyde iyileştirdi. Şu anda sezaryen izim içinde onu kullanıyorum. Ameliyattan 6 hafta sonra başladım. Kenarları belirgin bile değil şu an ama hala taze tabi 3 buçuk ay oldu :)