ceybug bende 3 aylıktı oğlum oldum bol bol sıvı tüket canım bişey olmaz aklına bişey getirme internette falan adet olunca süt azalır falan diyor ama benim oğlum 13 aylık ve hala emziriyorum 2 yaşına kadar da emzirmeyi düşünüyorum bence olması da iyi olmuş geç olunca da insanın hormonları falan tavan yapıyor stresli falan oluyor