Bebeğim çok güleryüzlü, uysal sakin bir bebek. Göz temasını çok güzel kuruyor, agu bugu baba mammma kelimelerini çıkarabiliyor, aşırı hareketli. Ailemizde iki otizmli melek olunca insan endişelenmeden edemiyor. Adına bazen anında dönüyor bazen hiç bazen canı isterse. Koridora bırakıp başka bir yerden Ozan desen anında dönüyor bazen saatlerce Ozan desen canı isteyene kadar dönmüyor, meraktan sürekli bir şeylere bakıyor . Bu normal midir ilerleyen aylarda oturur mu bu düzen?