Kızım 5 aylık altını değişirken hemen hemen her açmam da vajinal bölgenin az yukarısına az bişey birikmiş gibi duruyor şeffaf beyaz şekilde doktora söylemiştim ama şuan öyle bişey gözükmüyor sıkıntı yok demişti ama ben yine ara ara görmeye başladım başına gelen var mı bilgisi olan ya da. Bir sorun teşkil etse sürekli ağlar diye de düşünüyorum ama normal bir bebek