Leylaa_ Bi kaç gündür vajinal kaşıntı var rahatsız ediyor enfeksiyon diye düşünüyorum. Altın mi muayene ediliyor .
Hazalperisi Leylaa_ bildiğim kadarı ile idrar testi istiyorlar. Yani bendede çok oluyordu öyle hatırlıyorum
Leylaa_ Mrvekpk Ama akıntıda döküntü şeklinde olmuyor şeffaf oluyor normal fazlada degil . Bende bilemedim ikisi birbirine benziyor şikayetleri
Leylaa_ balliborekkk peki belirtisi nedir Bende sadece bi kaç gündür kasıntı var bir de bi acı hissi gibi bi şey var
balliborekkk Leylaa_ bende yanma var idrar yapıyorum bitince kasıklarıma agri giriyor Kasintida çektim Ağrı’da çektim fitil kullandım hap kullandım geçmiyor gecsede geri başlıyor
EmineVedat Ay bende burda bekleyeyim önce eşimde vardı şimdi bende oldu ve çok rahatsız ediyor doktora da gitmeyi sevmiyorum hangi bölüme randevu almalıyım ne yapmalıyım acaba
Zumre Leylaa_ evet alttan muayene ediyolar sana ilaç tavsiye edebilirim gyno lomexin hem kremi var hem fitili var 3 4 günde geçiriyo
Caydanlik Bende dis genital bölgede kaşıntı var rahatsızım acıyo ve kasimaktan tahriş oldu beyazlasti falan salı gününe buldum şans eseri randevu ama hiç gidesimde yok o masaya yatmayı sevmiyorum. 😔