Mirayasel42 O kadar çok marka var ki hangisini alacağıma karar veremedim 6 aylık olcaz yakında sizin kullanıpta memnum kaldığınız bir marka var mı
Nurahsen09 Mirayasel42 siveno kullanıyorum gayet memnunum sadece yoğun bir krem incia ve trukid de çok güzel ürünler