Azraada58 biz de 1 ay önce atlattık ama test vermedik, biz grip gibiydik kızım da bi anda ateşlendi doktora gittik doktor korona da olabilir salgın var gripte olabilir, isterseniz test verin ama koronaysa bebeğe yapacağımız bişey yok ateşi 40ı geçmeyince hastaneye yatıramayız yine ilaç tedavisi dedi. Biz test vermedik çünkü bizim zaten 1 gafta geçmişti üstünden, grip ve öksürük şurubu kullandık 2günde toparladı