Bebeğim 5 ay 20 günlük, 2.5 aylıkken doktora gittik 2 milimetrik olduğunu suyla tedavi görüldüğünü söyledi yani bol bol sıvı alsın dedi geçer çoğu bebekte olan bişry diye ifade etti, aradan 2 ay sonra gittim tekrar 4 milimetrik olmuş nefroloji baktı ankaraya tahlil gönderip tedaviye başlayacakmış. Var mı böyle bi durum başına gelen çaresi nedir ?