ebz09 Felaket bir dış ağrım var. Acile gittim dis doktoru antibiyotik ve parol yazmış. Başka kullanabileceğim bisey yokmu mahvoldum
Birannisbirbebis ebz09 doktorunuza sorun antibiyotik kullanın benim de ağrım vardı doktorumuza sorarak augmentin 650 mg kullandım geçti şükür
deniz_063 ebz09 ben kızım 3 aylıkken dolgu ve kanal tedavisi yaptırdım. söz konusu sağlık mecbur ilaçta kullandım 🤷🏻♀️
ebz09 Apranax,dolarex, disinol gibi alternatiflwr gordum internette Sonra kullanılmaz vs yazan da vardı Ağrıdan dolayı uykumdan uyandım. Kullanilabilecek başka bisey yok mu Minoset olur mu
ZAlya05 ebz09 karanfil kotun veya karanfil yağı . Direk uyuşturuyot rahatlatıyor. Hamileliğim boyunca karanfil ile yattım kalktım
Fstk ebz09 ben kanal yaptırdım yoksa ağrıdan miniğe bakamıyordum. İşlemden sonra 3.5 saat emzirmedim. Sizde bir an önce yaptırın . Boşuna acı çekmeyin
ebz09 Fstk öncesinde antibiyotik kullanmam gerekiyormuş rontgende cekemediler. Bugun de tatil. Pazartesi ilk is tekrar gitmek olacak hatta hafta sonuda bir uğrarım tesekkur ederim herkese Gece iğne vuruldum acilde öncesinde de tuzlu ve karbonatlı su gargara yaptim fakat anlık rahatlattı. İğnenin etkisi suan etkisi geciyor gibi. Dis ağrısı hicbirseye benzemiyormus onu anladim tekrar önerileriniz için sagolun bugün karanfil yağını aldiracagim momcan deniz_063 Ebruliates Birannisbirbebis Aysimannesi Aybuke90 MucizemAsyam
deniz_063 ebz09 hatta pamuğa rakı döküp koymuştum ağrısından duramıyodum karanfilde ısırmıştım orda durmuştu uyuşturuyo ama tadı😫😫
momcan ebz09 karanfili dişinizin oraya koyun azıcık ezin dişinizle tadı gelsin, birde buz da iyi geliyordu bana, buz parçasını bir beze sarıp koyuyordum yanağıma uyuşturuyordu.
MucizemAsyam ebz09 çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. Diş ağrısı emziren annelerin genel sorunu maalesef.
Alyehus ebz09  bizim çocuk doktorumuz önermişti bir tık daha iyiydi parola göre
ebz09 MucizemAsyam oyle ya bende neden her emzirme donemimde boyle oluyor diyorum. İkinci çocuğum ve yine dis sıkıntısı yaşıyorum. Kırılmalar ağrılar .. hayirlisi