Karan0 12 günlük bebegim mememi emzik niyetine kullanıyor sütüm az da olsa var ne yapmalıyım şimdiden teşekkür ederim
Mavis34 Karan0 o kadar ufakki daha emzik felan bilmiyor sadece annesinin kokusunu sıcağını biliyor 40 çıkana kadar hatta 2 ay hep öyle olacak sabırla kucakla sadece
BuzluKahve Karan0 yenidoğanken 20 saat emdiği oldu. Tek bildiği şey emmek. Bırakın emzik niyetine olsun, emsin. Sağlıkla büyütün
-annesininprensi- Karan0 Hayır oyle düşünme sadece emmeyu bilyo ne derdi vsrsa aglayip emerek cozcek dunyaya adapte olnaya çalışıyor ve sana ihtiyaci var annesi gecicek 😊