İyi geceler 9 ay 20 günlük oğlum var 2 gündür yediğini kusuyor yemek istemiyor emmediği için çorba türleri yediriyorum fakat ağzını bile sürmüyor üşütmüş dün hastaneye götürdüm römtgen çektiler kabız olmuş denildi ama oğlum azda olda günlük yapardı ishal olması için damla ve ilaç verdi onları zor içiriyorum farklı olarak ne yedirebilirim şaştım kaldım