Sevgili anneler forumda baktım ama ay ay ayrılmış bir başlık bulamadım 12. Aydan itibaren olan bebeklerin anneleri buraya yazsa kullandığınız ilaçlar ,gelişimi ,davranışları, uyku vs vs aklınıza ne gelirse burada paylaşsak başlık başlık aramasak .Kızım 1 yaş 16 günlük aklıma takılan şeyler var fikir alışverişi güzel olur diye düşünüyorum .Ve eğer başka bir başlık açılmışsa yazın lütfen ben bulamadım .