Sumeyra54 Bebegımın kafası sıvrı oldu arkası düzlestı bırı onerdı 4 bucuk aylık oldu bebegım sızde gec kaldımmı alsam işe yararmı?
Yagmurr_y Sumeyra54 ben bıngıldagı kapanana kadar kafası şekillenebilir diye biliyorum yani geç kalmamışsınız bence tek sorun bebegınız yan yatmayı öğrenecek üstünde ne kadar süre düz yatar bilmiyorum ama kullanın bence faydası oluyor
Kbrygthan13 Sumeyra54 ben düz kafa yastığı aldım ortası delik kafasının arkası oraya giriyor ama yine yan yatıyor 😃 bende ne taraf çok yatıyorsa o tarafa yastık koyuyorum ordan bi süre vazgeçiyor 🙃
Glcntna Sumeyra54 ben 4 aylıkken başladım kullanmaya 1 ayda düEldi yatmadığı halde ben heryere yanımda götürüyordum mama içireceğim zaman yerde yatarken vb ona koyuyordum
Sumeyra54 Teşekkür ederim sagolun ben yastıgı duymamıstım yenı ogrendım daha hemen sıparıs verdım ınsallah duzelır
Sekerkizzz Sumeyra54 giriyor cnim bn bir hafta oldu yastığı alali hep tek taraflı yatıyordu diğer tarafta hc bi şekilde uyumuyodu şimdi bu yastıkla sırt üstü rahat yatiyo iyi oldu bu arada iki buçuk aylık bebeğim
Yusufenes Bnm oğlumda 5 aylık boyun eğriliği var hep sağ tarafına yatiyr yada kafa ustuyqni hiç sol tarafına yatmıyor o yüzden sol tarafı düz değil acba bende kullansam mi