Ponyo Bugün 69 gün oldu sezaryen doğum yapalı ve son haftalarda içteki dikişlerimde ağrı oluyor artık.Normal mi? Bebeği emzirirken karnıma ağırlık yapıyor ve tepiniyor bazen. O çok etkiliyor mesela..🙄🙄 Doktora görünmelimiyim yoksa süreç normal mi?
eylulada28 Ponyo kızım 5.5 aylık yorulunca kızım tekmeleyince zorlanınca halen sızlıyor halen kızarık ve şiş
Mavis34 Ponyo 8 ay oldu hala ara ara ağrı sızı oluyor ve dikiş bölgesinde hissizlik var ama ilk 3 4 aydan sonra hafifliyor agrilar
Ponyo eylulada28 😳😳 Gerçekten mi? İnanamıyorum böyle bişey mi sezaryen olayı Ben de sorun bende mi diye düşünüyordum. Extra hassas ince dokularım varmış Doktor 40 muayenemde iyileşmen çok yavaş ve öyle devam edecek belli ki haberin olsun demişti
Ponyo eylulada28 şişlik ve uyuşukluk da mı devam ediyor çok uzun zaman Dikiş yeri alt ve üst kısmı hala his yok benim cildimde Ve çok saçma şişliği var görüntü olarak😬
eylulada28 Ponyo tabiki kişiden kişiye değişir ama tamamen toparlanması uzun zaman alır..sürekli ağrı sızı yok ama ara Ara hep olucak gibi duruyor bende kontrole gitmeyi düşünüyorum
Ponyo eylulada28 yaa şaşırdım ben pek bir bilgim yoktu. Demek böyle devam edicez diye kabullenip yaşamam lazım 🤷🏻♀️
Ponyo Mavis34 Yaa demek çok uzun sürüyor iyileşmesi😬 İnşallah tez zamanda tamamen iyileşmiş oluruz hepimiz🙏🏻