melek08 aniden karar verdim ben de. Sabah kalktım bezini değiştirmek istedim ama yenisini takmama izin vermedi. Ben de tamam hadi bismillah dedim başladık. İlk başlarda 10 dakikada bir tuvalete götürdüm. İşte eline peçete verdim sil oğlum temiz olsun diye. Sonra suyu açıp etrafı temizledik. Oyun oynuyor gibi. Büyük tuvaletini de hep saatli yapar o yüzden sıkı tı çekmedim. Bildiğim için lazımlığa oturtur hadi kala yap sana şunu vericem şuraya gidicez falan diyip yaptığında da ne sözü verdiysem yaptım. 1 ay oldu. Çiş çok nadir de olsa gündüz 1-2 damla kaçıyor. Ama gece çişe kalkmıyor. Bugün sabah ben tuvalete girdiğimde peşime geldi anne kakam geldi diye hemen oturttum yaptı. Demem o Kİ biraz uzun sürüyor. Kızmamamız ve korkmaması lazım. Her kaçırdığında olsun oğlum bir dahakine söyle tamam mı diyip bolca konuştum. Darısı başınıza. Boş şans ❤️