Merhaba anneler tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Bebeğim dört buçuk aylık iki buçuk aydır sağarak anne sütü veriyorum ama 5 gündür kademeli olarak anne sütünü reddetmeye başladı ve bu gün artık hiç almadı. Ağzını açmıyor biraz zorlarsam tükürüyor asla yutmuyor çığlık çığlığa ağlıyor. Ne yapsam içeremedim. Mamayı bayıla bayıla içiyor. Bu durumu yaşayan var mı bir çözümü varsa paylaşabilirse sevinirim. Hala sağıyorum sağdıklarımı buzluğa atıyorum. Belki geçici bir durumdur diye umarak. Alerjiden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum doğduğundan beri süt ve süt ürünlerini tüketmiyorum. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler