Yaduuu secoz benim kızımın da öyleydi 🥺 çok üzüldüm zamaninda. Çorap giydirsem emeklerken ya kayıyordu yada çıkartıyordu zaten. Şuan ayaklarıyla itekliyor kendisini yakında dizlerini daha iyi kullanacak ve sorun çözülecek ☺️