zeyno4646 Misafirliğe giderken ne alırsınız genelde, eliniz boş gittiğiniz olur mu hiç, biri size eli boş gelse ne yapardınız hadi biraz muhabbet ☺️
ikiogulannesiii zeyno4646 bana gelen hep eli boş gelir yer içer sonra boş geldim kusura bakma olur 🤣 ben de dolu giderim hep gidersem ama 2 senedir bi yere cıkmıyorum boş gelenleri ağirlıyorum 😬
minikbirsuperisii00 Bu gittiğim kişiye bağlı ayda yılda bir gidiyorsan boş gitmem ama sürekli gittiğim yer ise aramızda önemi kalmıyor
Deletedmom_22 ikiogulannesiii bana gelen hep eli boş gelir yer içer sonra boş geldim kusura bakma olur 🤣 Bana da yemin ederim ya😆😆😆
Asyaayaz1 Kuru pasta içiçek yada tatlı içiçek alırım mutlaka eli boş gitmeyi hiç sevmiyorum içim rahat etmiyor.ailemden öyle gördüm her zaman .ama bana gelenlerden bi beklenti içinede asla girmem ama eli boş gelende olmuyor açıkcası 🌷
1Dost Sık sık görüştüğüm insansa evde kek mek yapmıssam yada aklıma eserse abur cubur alırım nadir olansa hazır tatlı vs alırım
ikiogulannesiii Deletedmom_22 geçen gün aniden zilim çaldı bi abla var dediki 2 arka sokağina geldiydim evde yoklardı benim oğlanda sana gelmek istedi dedi çekine çekine geldim dedi. onun ki 8 yasinda benimki 21 aylık 🤣 kahve kek sohbet muhabbet demezmi ikinci kez elim boş geldim 🤣🤣 birşey beklediğimden değil gelmesi bile emrivaki oldu 😂
Yaduuu zeyno4646 buna çok dikkat ederdim. Mutlaka tatlı yada başka birşey alırdım da seneler geçti koca tarafı hiç öyle değil. Gelen hop geliyor. Ben gidince tatlı götürüyorum insan nezaketen getirir benim götürdüğümu. Artık sadece kendi aileme gidince götürüyorum. Asla eli boş gelmezler bizimkiler. Yapana yapmayı daha doğru buluyorum. Değer verene vereceksin .
57600 zeyno4646 biri bana eli boş gelse sıkıntı etmem yani illa almak zorunda değil. Bende aklıma gelirse biseyler alır giderim aklıma gelmezse eğer hiç sorun etmem bilirimki karsımdaki de sıkıntı etmez bu tamamen çevreyle alakalı bence ya. Her gelişinde eli dolu gelen birine eli boş gidilmez. Arada dolu arada boş gelene de nasıl gidersen git sorun etmez 🤣
Leylaa_ zeyno4646 Yanı bu samimiyete ve görüşme sıklığına bağlı Dayimlar teyzem vs geldiğinde eli boş gelir bizde boş gideriz. AMa eşimin arkasına gidiyorsak bi tatlı dondurma vs alır gideriz onlarda o şekil yapar sık görüşmüyoruz . Hayırlı olsuna , geçmiş olsuna vs giderken hediye götürüyorum . Dolar altın kahve fincanı Şık su takı mi gibi duruma bağlı