Merhaba kızım 8 aylık olacak iki altta dişi var üstteki dişleri de beyazlamış uçları çıkmış yanları da ki dişleri de çıkmış normal mi acaba?Bir anda bir suru diş çıkarmaya başladı ve kafasında ateşi var huzursuz sürekli uyku uyamak istiyor mizmiz ve sesi tamamen gitmiş durumda sabah hastaneye götürcem ama içim içimi yiyo normal bı durum mu bilmiyorum bu kadar diş çıkarması?