Merhaba arkadaşlar bugün e devletten baktım her aşıya gittiğimiz zaman oğlum ve benim adıma aile hekimi için giriş yapılmış biz o sıra aile hekimini görmüyoruz neden böyle birşey yapılıyor anlamış değilim. Normalde bu şekilde mi yoksa sağlık ocağının fazla hasta bakmış gibi göstermesi mi?