Kızlar oğlum gündüz az emip etrafa bakınıyor bidaha emmiyor kaldırıp oyun oynuyoruz geziyoruz falan evde bişey yok ağzını şaplatiyor aç emmiyor uykusu gelince yatırıyorum ağlıyor aç çünkü gece emziriyorum rahat bir göğsümü boşaltıyor bazen ikinciyi emiyor sabah bezi dolu gün içinde yok yani 3.5. 4 aylıktan beri böyle arada emer canı isterse yoruldum biyere gidemiyorum ev daha rahat geliyor
Yasayan varmı nasıl çözüm buldunuz acaba ?