Doğum yaptım bebeğim küvezde kaldı sağdım biberonla verdim emzirmeye çalıştım derken sütüm aşırı dalgalı. Bi gün az bi gün çok derken arada mama da vermemle böyle devam etti. Emzirme danışmanı çağırdım emzirmeye başladım 3 gün oldu çişli bez sayısı 4tü bugün 3e düşünce emzirme danışmanı da mama takviyesi yap dedi. Ya benim sütüm azmış ya da bebek iyi kavrayamadığı için böyle oluyormuş ikisinden biriymiş ama hangisi olduğunu bilemiyoruz tabi sağım yapamadığım için. Bunun sonu nereye gidecek bilmiyorum çok moralim bozuk