melisaa_mhdy iyi akşamlar aranizda yeniyim …sorum su sezeryan sonrasi enfeksiyondan dolayi agir antibiyotikler kullandim 1 ay bebegime sut vermedim sagim yapdim amma yinede çok azaldi dr bana motilium yazdi motilumu kullanib sudu artan oldumu
mustafayamaninannesi melisaa_mhdy 1 sene kullandım canım süt artışı yaptı evet sabah öğle akşam 1 er tane içtim yanında solgar takviye hapını da kullandım ben
Nazlican melisaa_mhdy Prospektüsünü okumadıysanız okuyun derim. Ciddi yan etkileri olan bi ilaç, ki süt konusu da yan etkiler içinde. Üstünde emzireceksiniz sonuçta bebişe de geçerse 🤷🏻♀️ bence hiç kullanmayın.