Tugcedmr kesinlikle kullanmayin benim bebegim dogdugunda o kadar guzel bi kafa yapisi vardi ki bakinca sasiriyordum kaynanamlarla altli ustlu oturuyorduk kaynanam zorla yastik kullandirdi bebegimin kafasinin arkasi yukariya dogru duzlesti yuz sekli bile degisti ondan sonra yastigi kaldırdım kafasi yeni duzeldi.