Cindy_35 Kızlar herkese iyi geceler.14 aylık oğlum var. Akşam üstü 5 ten beri ateşi var 38 lerde bir türlü düşmüyor ılık duş aldırdım. 2 kere calpol verdim. Soğuk su uyguluyorum sürekli ama yok yanıyor vücudu ne iyi gelir 😔
TheMomm Cindy_35 Enfeksiyon olabilir canım bi hastaneye götürün isterseniz tahlil falan yaparlar belki
Oglusm Cindy_35 aynı durum bizde de vardı bi türlü düşmedi ateş doktora götürdük boğazları enfeksiyon kapmış ondan ateş yapıyormuş antibiyotiğe başlattı bnce sizde bi doktora gösterin
Cindy_35 duzenbiryildiz teşekkür ederim 🙏 boğazı enfeksiyon olmuş ve yara olmaya başlamış nasıl fark edemedim bilmiyorum 😞