yigitpasaninannesi_35 Kızlar “minicity” sitesinden alışveriş yapan varmı güvenilirmi ve giysileri kaliteli mi oğluma şimdiden kışlık takımlar almak istiyorum malum fiyatlar gün geçtikçe artıyor
1_prensesannesiii yigitpasaninannesi_35 kendim almadım ama arkadaşım benmbebegim için getitrdi hediye olarak gayetde güzel geldi canm guvenilir bı sayfa olduğunu biliyorum
ikikizannesi yigitpasaninannesi_35 giysi bilmiyorum ama bebek arabamizi ordan aldim hicbir sorun yasamadim en uygun ordaydi
aylizinannesiii yigitpasaninannesi_35 geçen sene sürekli oradan alıyordum ama bedenleri bı beden küçük oluyordu kalıpları dar oluyordu bir beden yinede çok memnunum kıyafetlerden bu sene ailemin yanına gelince sipariş veremedim eve gidince vereceğim yine
mlk_sln yigitpasaninannesi_35 ürünlerin kalitesini bilmiyorum ama Ankara da mağazası var guvenilir site
yigitpasaninannesi_35 aylizinannesiii teşekkür ederim oğlum 11 aylık ama ben 18 ve 24 aylık alicam kışa kadar anca olur
Eymenkuzusu yigitpasaninannesi_35 Ben Ankarada oturuyorum magazasi var burada gönül rahatligiyla alabilirsinz bende ogluma ordan alisveris yapiyorum.
Tubasahra sonsuz17 Bence olur.Kalıpları aman Allah büyük değil.Ben oğluma tulum aldım.Kızıma da tayt almıştım
Miniksavasci yigitpasaninannesi_35 ben sürekli alışveriş yapıyorum sezon başlarında bazıları kalıpları dar ama kumaşları iyi Bn memnun kaldım
Flower123 yigitpasaninannesi_35 ürünleri çok güzel kaliteli fiyatları da gayet uygun ama kalıpları dar ona göre. Alın oğlum 10 aylık olmasına 6 gün var 12-18 aldım tulumunu oldu mesela
ahkalbimm Dün akşam konusu geçti bu sayfanın. Ben değilde kuzenim bebeği için almış kalıbı küçük gelmiş diye gönderip büyüğünü aldı kumaşı falan çok güzel dedi başka şeyler de alacaktı