Ayy bizim de 6 ay 11 günlük ve 3-4 gündür geceleri sık sık çığlığımsı ağlamalarla uyanıyor, yanına gidip dokununca/pışpış yapınca hemen uyuyor tekrar. Gece boyunca 2 defa falan da emziriyorum. En son dün bir bakayım dedim, meğerse atak haftasıymış. İnşallah tez zamanda biter. 🤲🏻