2 aylık oğlumun kafasına dirseğimle çarptım normalde de kusan bi bebek olduğu için sonrasında kustu darbeden mi kustu yoksa reflüden mi bilemiyorum keyfi yerinde çarpıncada ağlamadı hiç radyasyon almasın diye tomografide çektirmek istemiyorum başına gelen var mı nasıl anlarım tehlikeyi uyurken napmam gerek ilk 48 saat tehlikeli diyor internette