Kızlar oğlum 3,5 aylık meme reddi yaşıyoruz yalnızca gece uykulu olduğunda biraz emiyor, emzik de mama içtiği için biberon da kullandı şimdiye kadar. ikisini de bıraktırsam bu vakitten sonra memeye dönme ihtimali var mı sizce yoksa boşuna mı çabalarım ?