Merhaba anneler ben 34 gün önce sezaryen ile doğum yaptım. Pazartesi günü ağda yapacagim fakat doktorum estetik dikis ile dikisi çok fazla aşağıdan yapmış. Afedersiniz ama tüylerin olduğu yerde dikiş var. Bu şekilde olup ağda yaptıran var mı ? Yaptıran var ise dikiş yerine ağda yaptırıp acı çeken var mı ? Bu konuda biraz korkuyorum da