krhn2 Mihriballimm merhaba, bnm kızımda şuan sadece sağ elini emiyor 3 aylık, düzeldi mi acaba diğer elinide kavradı mı
Aykizinannesiii krhn2 merhaba su an kızım 3 yas olacak çok şükür hiç bir sıkıntı yok onu yazdıgımda çok küçükmüş unutmusum bile sonra kendi kendine değişiyor öğreniyor herseyı 🥰