Kızlar merhaba karın germe ameliyatı olmak istiyorum 22 yaşındayim 15 aylık oğlum var ama alt karnım çok var kendimi çok kötü hissettiriyor bana .Özel çok pahalıya yapiyor acaba devlet hastanesi yapıyor mu ? Bilgisi olan var mı süreç nasıl işliyor Ankara’da oturuyorum bu arada