Merhaba anneler 4.ay atagimiza sadece bikaç gün kaldı. Ayni tarihlerde uzun yola cikacağiz. Burdan okudugum ve uygulamadan gordugum kadariyla da uzun süren bir atak. Sizler nasıl atlattiniz? Bebeginizin hangi huylarinda ne gibi degisimler oldu? Zaten cok ağlayan huzursuz bir bebegim var. Su an bile bir yere gitmek benim icin acayip yorucu. Ataktayken nasıl yapacagim bilmiyorum. Sitresi sardı😕