Benim kızımında dilinin altında var aynı böyle ve bahadır var. 2 ay 19 günlük ilk zamanlar oldu geçer dedim geçmedi. Doktora götürdüm sırf onun için değil tabi kontrolde onuda sordum. Damakta gördüm ama dilin altında görmedim dedi ama zararlı birşey değil dedi ama bilmiyorum yani neden olur açıkçası tam bir açıklama yapmadı bana