Güzel anneler merhaba 😍 cumartesi günü oğlumun doğum günü, aile arasında kutlayacağız ama yine de özendim ben.. cumartesi unutmazsam fikir olsun diye buraya da atarım fotoğraf.. konseptimiz dinazor
😬😬 şimdi gelelim tecrübeleri annelere.. bir balon zinciri yapacağım.. tüm malzemelerim var burdan eski postlardan okudum yapışkanlı kroşe ile tutturmuşlar duvara onu alacağım yarın. Benim asıl sorum şu. İzlediğim bazı videolarda Balon zincirinin deliklerine birisi hepsini aynı yönden takmış balonları, diğeri ise birini zincire önden geçirmişse diğer balonu arkadan geçirmiş. Siz nasıl yaptınız bi aydınlatın beni. Nasıl daha dolgun dolu dolu durur.. L şeklinde yapacağım bu arada.. 40 tane 5” minik balon 60 tane felan da 12” balonum var.. varsa fotoğraflı yorumlarınıza talibim 😘