Mrymm ben oğlum 6 aylıkken almıştım. Daha tam desteksiz oturamıyordu o zamanlar, yatarak oyuncaklarla oynamaktan sıkılmıştı o vesileyle aldım çok sevdim. Ama benim oğlum çok hareketli olduğu için hali üstünde ona oturtup bırakamıyorum parke üstüne falan koyuyorum, vakumlu çünkü vakumlanmayınca devriliyor çocuğun hareketlerine bağlı olarak. Gün içinde mutfak masasının üstüne tezgahın üstüne koyuyorum ben mutfaktayken yanımda oturmuş oluyorum, ona oturtup banyoda yıkıyorum. Kısaca ben çok sevdim rahatlıkla kullanıyoruz tavsiye ederim