Emine52 sokomel 2 buçuk yaşında oğlum var, eminimki çok zordur iki çocuk ama.. Ne kadar zor olsada ben hep bi kardeşi olmasından yanayım.. Onunla arkadaş olsun dost olsun.. devir zaten o kadar bozuk ki onunla oynasın onunla gezisin
DefneRana3881 YigtnAnnesi evet maalesef tahammül kalmıyor en ufak bişeye sinirleniyorum büyük kızımı okula yazdrdm eylül için bakalım nasıl bir getrisi olacak