Sibelcvk Evlenmeden önce bile hep çocuğum olursa aralarında 2 yaş olsun birlikte büyüsünler derdim. Çok şükür Rabbim nasip etti kızımla oğlumun arasında 2,5 yaş var. İkisine de tek başıma baktım ama gerçekten çok zor oldu bu kadarını beklemiyordum. Belki pandemi, sokağa çıkış yasaklarının da etkisi vardır bu kadar zor gelmesinin. Şimdi ki aklım olsa araları 4 yaş olsun isterdim. İkisinin de zor yanları var, 2 yaş olunca anne çok yıpranıyor, yoruluyor ama büyüdükten sonrası rahatlık. Diğerinde artık ilk çocuk büyüyor rahata alışıyor insan sonra sıfırdan tekrar başlıyorsun. Allah en hayırlı zamanda nasip etsin inşallah.