milletsanaseymiolacak uyku eğitimini veren sensin ama yine de bi sürü para istiyorlar 😄 iyi bi araştırmayla kendinde verebilirsin, ben öyle yaptım mesela. İnternette ayına uygun saatleri uyku eğitimi yöntemleri falan her şey var. Nasıl vereceğinde anlatılıyo, boşuna para verme. O eğitimciler kendilerine bi yöntem belirlemiş. Her bebeğe aynı yöntemi uygulatıyolar. Halbuki her bebek farklı, ve bunu en iyi de sen bilirsin, bak kendimden örnek vereyim. Bi eğitimci anlatmıştı yatır kaldır yöntemi kesin sonuç falan diye. Denedim aman allahım asla sevmedi bebeğim. Ben kucağıma aldıkça uykusu açıldı. Ağlaması kat kat arttı. İlk günden vazgeçtim. Ben ayağımda sallıyordum bu arada, Sonra araştırdım salla dur yöntemini denedim. 3 günde alıştı. Yani bebeğinin neyi sevdiğini nasıl tepki verdiğini sen bilirsin. Kalıplara koymaya gerek yok. Mesela salla durda bilmem kaç saniye sallıyosun yok şu kadar dk duruyosun kuralı vardı, öyle denedim. Baktım dikkati dağılıyo. Bende kendimce ağlarsa salladım susana kadar. Susunca durdum, öyle öyle derken 3 günde alıştı