Hasan353535 evet canım udihindu yağı koronadan korunmak için de özellikle herkese tavsiye ediliyor. 1 tatlı kaşığı vermişti diye hatırlıyorum ama tam bilemiyorum canım birde iyi bir aktardan almanı tavsiye ederim alırken yine sorarsan ne kadar verilir daha iyi olur ama sadece günde bir kere verildiğini biliyorum bebeklere. Yani veriyordu yarım saat içerisinde ateşi düşüyordu hiçbir ilaç kullanmadı o dönemde bu yağ ile atlattı ama pekmez falan da çok faydalı yine de takviyeler ver mutlaka çok gecmiş olsun acil şifalar inşallah 🤲