gulcan_cem_gulce Prenses0909 Johnsons baby bad time şampuan ve bebe yağını kullanıyorum kokusu çok güzel uyku yapıcı özelliği var özellikle gece yatmadan önce yıkıyorum mışıl mışıl uyuyor. Poposu için de sudocrem kullanıyorum
[silindi] Prenses0909 gulcan_cem_gulce çok zararlı bi marka .. instagramda mühendisin oğlu sayfasında incelemesi var bi bakın derim koşarak uzaklaşıcaksınızdır
Pelinn Bübchen💙herşeyini o marka almıştık seviyoruz biz güzel 👍🏼9 aylık olduk sabun hariç hiçbirşeyi bitmedi
Mermaid16 Prenses0909 şampuan ve lıdyon güneş kremi olarak mustela kullanıyorum ama yağ olarak bio baby kullanıyorun içeriği çok güzel
TgcDvc Prenses0909 johns baby sürünce oğlum cok aglıyodu içerisinde parfüm varmış yakıyomus meger çocuğu smdi mustela kullanıyorum
Faji Prenses0909 pişik kremi yerine de vücut yağı olarak da organik hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim. En doğal ve güzeli. Mis gibi de kokuyor kurabiye gibi 😀
kitokit Faji ben de organik Hindistan cevizi yağıyla vücuduna masaj yapıyorum banyo sonrası tam bir küçük kurabiye oluyor 🍪 hamileyken de karnıma göğüslerime sürüyordum çatlak vs. Olmadı hiç çok memnun kaldım
[silindi] Prenses0909 her banyo sonrası burts bees parfümsüz olan vucut losyonunu kullanıyorum. Banyodada şampuan ve vucut jeli olarakta burts bees kullanıyorum. Egzama tarzı değişik şeyler oluyodu vucudunda hepsini kesti yumuşacık oldu cildi